Termeni & Conditii
Magazinul virtual www.amarys.ro este proprietatea SC. AMARYS SERV GROUP SRL
Folosirea (vizualizarea sau comandarea produselor) acestui site implica acceptarea acestor termeni si conditii.
Pentru folosirea in bune conditii a site-ului se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. AMARYS SERV GROUP SRL isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara o notificare prealabila. Accesand pagina Termeni si conditii puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.
INFORMATII GENERALE
DREPTUL DE PROPRIETATE
Produsele comandate raman proprietatea S.C. AMARYS SERV GROUP S.R.L. pana in momentul achitarii integrale a sumelor de plata.
CUM CUMPAR?
Comenzi Online
Pasul 1: Comanda online se poate efectua si cu CONT INREGISTRAT sau daca nu doriti sa gestionati comenzile puteti efectua comanda FARA INREGISTRAREA UNUI CONT.
Pasul 2: Alegeti produsele. In cazul in care cautati un produs anume este indicat sa folositi optiunea de cautare din partea de sus a site-ului.
Pasul 3: Adaugati in cos produsele si finalizati comanda. Fiti atenti sa comandati culoarea, marimea sau cantitatea dorita, acolo unde este cazul. Tot aici puteti sa vizualizati cosul de cumparaturi, sa il actualizati sau sa il anulati. Alegeti adresa de livrare. Daca adresa de livrare e diferita de cea de facturare, mentionati acest lucru. La fel si in cazul in care factura se face pe persoana juridica.
Alegeti metoda de plata selectand din lista. Finalizarea comenzii se face prin apasarea butonului de comanda, dupa ce au fost verificate toate datele si ati completat toti pasii pentru finalizarea comenzii.
Comanda telefonica
Orice comanda se poate realiza si telefonic, de luni pana vineri, intre orele 09.30 – 18.00 si sambata intre orele 09.30 – 13.00.
Numerele de telefon la care puteti face comanda sunt: 0768 323 581
Comanda prin E-mail
Comanda prin e-mail se face trimitand toate datele necesare pe adresa de e-mail a reprezentantilor de vanzari: numele produselor, cod, culoare, marime (atunci cand e cazul), cantitate, datele personale: nume, prenume, adresa de livrare completa (strada, numar, bloc, scara, etaj, localitate, cod postal), adresa de facturare, telefon. Veti primi un e-mail de confirmare pentru primirea comenzii.
LIVRARE SI PLATA
Pentru toate produsele noastre va punem la dispozitie:
Livrare rapida in toata tara in maxim 24 de ore;
Service rapid in maxim 48 de ore oriunde in tara;
Transport gratuit pentru comenzi de peste ce depasesc 850 RON (minim 3 produse cumulate) in localitatile din urmatoarea lista!
Plata la livrare:
Produsele ajung direct la destinatia dvs. prin curierul nostru Fan Courier. Prin acest sistem ramburs, dvs. veti plati curierului suma corespunzatoare comenzii in momentul livrarii produselor.
DECLINAREA RESPONSABILITATII
SC AMARYS SERV GROUP SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc. Datorita volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de catre producatori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.
In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca SC AMARYS SERV GROUP SRL isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
Stocul produselor noastre nu este actualizat in timp real si nu reflecta stocul cantitativ real din depozitele noastre iar in eventualitatea in care produsul nu se afla fizic in stoc, SC AMARYS SERV GROUP SRL isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp.
In cazul in care un produs a fost comandat online si produsul nu se afla fizic in stocul depozitului nostru la data comenzii dar clientul doreste sa mentina comanda in asteptare pana la primirea in stoc a produselor, in cazul in care produsul sufera modificari de pret, SC AMARYS SERV GROUP SRL isi rezerva dreptul de a modifica pretul de vanzare a respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt. In cazul in care clientul refuza comanda (in asteptare) cu noul pret de vanzare al produsului (chiar daca comanda a fost efectuata cu pretul anterior din momentul cand produsul nu era pe stoc), avem obligatia de a anula comanda. SC AMARYS SERV GROUP SRL nu isi asuma responsabilitatea de modificari de preturi a furnizorilor sau a cursului valutar sau alte costuri, ceea ce duce implicit la modificari de preturi finale.
Imaginile produselor sunt prezentate pe website cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara o notificare prealabila de catre producatori.
SC AMARYS SERV GROUP SRL se obliga fata de orice client, ca in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, valoarea maxima a obligatiilor asumate este valoarea sumelor incasate de SC AMARYS SERV GROUP SRL de la clientul respectiv.
COLETE NERIDICATE SI RETURNATE
Clientul nu este exonerat de obligatia de plata a facturii in cazul produselor trimise si neridicate de la Curierul URGENT CURIER. Cheltuielile cauzate de expedierea tur-retur vor fi evidentiate si adaugate la factura comenzii returnate. In acest caz S.C. AMARYS SERV GROUP S.R.L isi rezerva dreptul de a cere plata integrala a facturii cat si a cheltuielilor de curier tur – retur.
LITIGII
Solutionarea eventualelor litigii se va face pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu se poate realiza, solutionarea revine instantelor de judecata competente in conformitate cu legile romane in vigoare. Clientul isi asuma in totalitate raspunderea prin acordul cu acesti Termeni si Conditii. Partile pot invoca si pot proba forta majora in conditiile legii, exonerand astfel partile de obligatii – cu exceptia obligatiei de plata pentru serviciile prestate pana la aparitia ei – pe intreaga durata a fortei majore.
FRAUDARI
Orice incercare de a accesa datele personale ale unui utilizator al site-ului , de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul, este considerata o tentativa de fraudare a site-ului www.amarys.ro si va face obiectul unei plangeri penale la organele de politie, impotriva persoanelor care se fac vinovate de aceste fapte.
CONFIDENTIALITATEA
SC AMARYS SERV GROUP SRL respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor de pe site-ul www.amarys.ro.
SC AMARYS SERV GROUP SRL se angajaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti. Datele se vor utiliza numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai si pentru derularea comenzilor precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia.
AMARYS SERV GROUP SRL nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit. Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.amarys.ro, adresa sa de email, poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date.
GARANTIA PRODUSELOR
Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului. In maxim 12 de ore de la livrarea produsului, in cazul depistarii unor probleme de incompatibilitate a produsului, clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, numai in ambalajul original, piesele nefiind folosite sau in stare de nefunctionare si impreuna cu originalele documentelor comenzii respective. In acest caz, acestuia i se poate inlocui respectivul produs cu unul identic, rezolvarea problemei in service sau – daca acest lucru nu este posibil – poate primi inapoi suma platita pentru acel produs.
RETURNAREA PRODUSELOR
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii si conditii:
Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site.
Produsul defect la primirea si utilizarea lui (defect de fabricatie).
Produsul trmis nou, fara defecte in momentul trimiterii si returnat inutilizabil sau cu probleme de utilizare nu se returneaza sau cumparatorul trebuie sa acopere daunele produse si i se va inapoia diferenta de suma. In caz de garantie cumparatorul nu trebuie sa plateasca nicio taxa.
Returnarea se face in maxim 3 zile de la primirea coletului si constatarea defectelor.
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, SC AMARYS SERV GROUP SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC AMARYS SERV GROUP SRL.
Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
RENUNTAREA LA CUMPARARE
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. SC AMARYS SERV GROUP SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.
In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, SC AMARYS SERV GROUP SRL are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor.
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv se poate efectua in urmatoarele conditii:
In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat.
Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, SC AMARYS SERV GROUP SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare de functionare, sigilate in cazul in care prezinta sigiliu, nefolosit , fara semne de uzura, functional, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).